Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Witam na moim odnowionym blogasku !!!

jeśli lubisz zwierzeta to wejdz jeśli nie to nie masz tu czego szukać !

:: ::

Witam na moim odnowionym blogasku !!!



 
  Hejka mam na imię Klaudia i mam 11 lat , brązowe włosy , kocie oczy i uwielbiam odkrywac u mnie nowe zdolności ( nie chcę się chwalic , ale skoro mówię już o moich zdolnościach to tak żeby nikt o mnie nie pomyśłał , że się chwalę powiem umię szpagat , gwiazdę umiem także zrobić mostek ze stania i jeszcze wiele, wiele więcej żeczy , ale nie chcę się chwalić ! ) Uwielbiam bawic sie z moim kofanym kotkiem . Moja koleżanka powiedziała mi , że założyła sobie blog zapytałam sie jej więc  jaki ma odres bloga  ( www...........blog.pl ? ) Nie powiedziała mi , że ma na blogasku . Ja nie wiedziałam co to jest ten blogasek więc weszłam ( oczywiście nie wpisójąc WWW ) blogasek.pl i mnie olśniło ! Koleżanka pomogł mi załozyć blogasek . Długo się zastanawiałyśmy o czym on może być , a jak wcześniej napisałam , że mam bardzo fajnego kotka i chciała bym napisać blog o zwierzakach odpowiedziałam jej - Robię blogasek o katach ( i różnych innych zwierzętach ) po dłózszym czasie prowadzenia tego blogaska powiedziałam koleżance , że chciałabym mieć blogasek o czymś innym , ale miałam tak duzo fotkek i ładnych przede wszystkim żal mi było ich usówać ,ale musiałam usunąć i dałam ładne tło na mojego blogaska . Papa . Teraz dam mój kochany dyplomik :

 

Jak widzicie mam dwa piękne dyplomiki !

 


    





















  Koty, zdjecia kotów, koty galeriaKoty, zdjecia kotów, koty galeriaKoty, zdjecia kotów, koty galeriaZdjęcia kotów, kota, kotka, zdjęcie kociaka, fotografie kotów

  Kociaki - zdjęcia
      Kot Brytyjski Krótkowłosy - zdjęcie kotaZdjęcia kotów, kota, kotek ładny kotek zdjęcie Ja jestem z pod znaku lwa więc dam teraz obrazem mojego znaku zodiaku i innych jakie tylko jeszcze sa : Lew , 
    

   

 
Baran

Bliźnięta

Byk

Panna

Rak

Ryby

Skorpion

Strzelec

Waga
mi się bardzo podobają te znaki zodiaku , a Wam ? Teraz dożucę pare napisuj witajace bloga  chcecie kopiujcie ! 





Te niektóre są naprawde ładne ! Aha i mam tez linie , którymi czasami blogowicze odgradzają notki i fotki ;)




















































































To były gify , linie i napisy Welcome , teraz dam z więcej niż dziesięć tez gifów , ale takich postaciowych które się ruszją



























  ( hehehe ) ten ostatni jest dobry                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         małe kliki :):):)





  Dawny , przez niektórych już nawet zapomniany mały DIDLLE
















O rany !!! Więcej tu gifów niż jakich kolwiek fotek , które sa związane z tematem mojego blogaska ! No trudno to jest teraz przeciez odnowiony blogasek , więc moge teraz TYLKO na tej notce dawać gify i takie inne chyba , że mnie poprosicie w KOMENTARZACH których tak czy inaczej mam mało 


 
 

 


 

 



  Papa !







 






 

Głosuj (0)

Mysza 14/02/2008 17:55:09 [Powrót] Komentuj



a wodnik to co!!!!!!!!!!! zapomniałaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lilcia890 1/09/2010 16:20:46
| brak www IP: 83.13.219.234

http://przeklina.jcie.pl/o/161246/4/kto%C5%9B/Klaudia_T..html
lol 23/06/2008 16:09:58
| brak www IP: 83.30.210.94

Hej o jakie chodzi ci dollsy? Bo ja nie robie candy dolls tylko te zwykle i co to jest SAY CLUB
Cassidy 8/04/2008 15:39:07
| brak www IP: 83.24.106.199

Super blogasek! Wpadnij do mnie POZDRAWIAM
Cleo 7/04/2008 14:24:09
| brak www IP: 83.24.84.249

heej, nio ciekawy ten blogas. Coraz więcej tych komci więc i ja się dokładam. WIdzę, że Ci się tam na dole spodobały moje foty o kotkach xD Pozdro i dodaję do ulubionych, bo super są te gify różne!
M@gdz!a 22/03/2008 14:33:51
| brak www IP: 83.29.36.187

fajny blog!!!!!
też lubie zwierzaki i gify:)
zapraszam na mojego blogaska(podany w moim www) i na 2 bloga: www.isia-blue.bloog.pl zagłosuj w mini konkursiku:) (please!!!!!)
isia 19/03/2008 18:40:45
| brak www IP: 91.94.88.179

Ocena gotowa!Zapraszam po dyplom.
Ania 16/03/2008 18:13:38
| brak www IP: 83.145.145.34

u mnie new nocia :): pozdrawiam cię klaudia

duzekoty 15/03/2008 09:48:22
| http://duzekoty.blogasek.pl IP: zalogowany

bardzo ładne te gify , może jakis sobie pożyczę :P Pozdrawiam i wpadnij do mnie =*
xxfiolekxx 12/03/2008 18:11:18
| brak www IP: 83.18.62.146

hey supe rbloczek i sliczne fotki .
Marta 10/03/2008 15:19:34
| brak www IP: 83.10.53.248


Podstrona: *1* / 2